TrueMoney Myanmar သည် ထိုင်းနိုင်ငံအခြေပြုသည့် Ascend Group ၏ ရုံးခွဲကုမ္ပဏီတစ်ခုဖြစ်ပြီး မြန်မာနိုင်ငံတွင် ၂၀၁၄ ခုနှစ်တွင်စတင်တည်ထောင်ထား သော လုံခြုံစိတ်ချသော ဒီဂျစ်တယ် နည်းပညာဖြင့် ငွေကြေးဆိုင်ရာ ဝန်ဆောင်မှုပေးနေသော ကုမ္ပဏီတစ်ခု ဖြစ်သည်။ TrueMoney Myanmar မှအလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်းများသည် နည်းပညာအသစ်နှင့်ဆက်နွယ်နေသော စိန်ခေါ်မှုအတွေ့အကြုံကောင်းများ ရရှိစေမည်ဖြစ်သည်။

TrueMoney Myanmar မှ စိတ်အားထက်သန်သော၊ တက်ကြွသော၊ သင်ယူလိုစိတ်ရှိသော ဝန်ထမ်းများအားခန့်ထားရန် အလိုရှိပါသည်။

TrueMoney Myanmar တွင်အလုပ်လုပ်ခြင်းဖြင့် အောက်ပါအကျိုးကျေးဇူးများ ခံစားနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

  • ဝန်ထမ်းများ၏ အသက်အာမခံထားရှိပေးမှု
  • ဝန်ထမ်းများ၏ ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှု အခြေခံထောက်ပံ့ပေးမှု
  • ခေတ်ကာလနှင့် လိုက်လျောညီထွေဖြစ်မည့်လစာနှုန်းထား
  • ရေရှည် အလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်း တိုးတက်မှု

စိတ်ဝင်စားသူများအနေဖြင့် လျှောက်ထားလိုသော နေရာ၊ CV form,သက်ဆိုင်ရာ လက်မှတ်များ၊စာရွက်စာတန်းများ၊ လိပ်စာများဖြင့် ကြေညာထားသောနှစ်ပတ်အတွင်း အမှတ်(၂၂၄/က)၊ ပထမ + စတုတ္ထအလွှာ၊ SBC တာဝါ၊ ဦးဝိစာရလမ်း၊ ဗဟန်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန် သို့ပေးပို့လျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။

Fraud Investigation Officer

#Fraud #Investigation

Vacant Position : Fraud Investigation Officer
No. Of Position : 1 - post
Job Location : Yangon

Job Descriptions

  • Fraud (Internal and External) Identification, Fraud Investigation, Fraud Prevention, Fraud Detective control is overall responsibility.
  • Conduct objective, fair, though, unbiased and timely investigations into allegations of fraud, waste or abuse committed by clients against our company.
  • Review and research evidence/documents to analyze the overall fact pattern of claim and create data into a professional report with recommendations.
  • Prepare and organize field assignments to obtain relevant evidence and information and timely report to Fraud Analytics Manager

Requirements and Qualifications

  • Keep up to date with the new knowledge and new technology to apply in own area/team to improve own competence
  • Participate in own area process improvement and working standard setting
  • Attend and support organizational activities or projects
  • Other responsibilities as assigned
  • Bachelor’s degree or associate degree in accounting, business administration or fraud management
  • Minimum of 1 – 3 years of experience in Fintech/ Mobile Financial Sector
  • Must have good English writing and oral skills
  • Excellent Communication skill with the ability to explain findings and proposed solutions.
  • Independent, Pro-Active and Inquisitiveness

The potential benefits you can expect from us:

  • Competitive salary package
  • Health care support
  • Insurance scheme
  • Long-term skills development plan
  • Performance based career advancement

TrueMoney Myanmar မှသင့်အား ကြိုဆိုလျှက်ရှိပါသည်။ စိတ်ဝင်စားသူများအနေဖြင့် လျှောက်ထားလိုသော နေရာ၊CV form,သက်ဆိုင်ရာ လက်မှတ်များ၊စာရွက်စာတမ်းများ၊ လိပ်စာများဖြင့် ကြေညာထားသောနှစ်ပတ်အတွင်း အမှတ်(၂၂၄/က)၊ ပထမ + စတုတ္ထအလွှာ၊ SBC တာဝါ၊ ဦးဝိစာရလမ်း၊ ဗဟန်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန် သို့ပေးပို့လျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။

ဖုန်းနံပါတ် :+၉၅ ၉၇၅၀၂၁၀၃၄၉, +၉၅ ၉၇၅၀၂၁၀၁၄၁ ၊ အီးမေး: career@truemoneymyanmar.com

Relationship Manager

#CorporateSales #BusinessStrategy #BusinessDevelopment

Vacant Position : Relationship Manager
No. Of Position : 1 - post
Job Location : Yangon

Job Descriptions

  • Identifies potential partners and initiates relationships.
  • Designing strategies to create and maintain business networks to supplement the business growth and account expansion
  • Investigate the market and identify opportunities for expanding business and accounts
  • Liaising with new partner in all sectors government, NGO and private sectors
  • Create and enforce plans that will help meet the needs of partners
  • Developing and managing effective relationships with partners and internal customers
  • Proactively identifying opportunities to corporate business or partnership our products and solutions
  • Notify the corporate sales team of new sales and cross-selling opportunities
  • Conducting fee reviews and contract negotiations
  • Contributing to budget and forecasting processes
  • Maintaining strategic business partnerships with stakeholders

Requirements and Qualifications

  • Bachelor’s degree in Business/Marketing Degree or related fields
  • Demonstrated 3 to 5 years’ experience in a client service and sales focused environment
  • Track record achieving budgeted goals and key metrics
  • Exceptional relationship building and interpersonal skills
  • Strong negotiation skills and well-developed commercial acumen
  • Proactive and a can-do attitude
  • Understanding or experience in a similar role in professional services, financial services in a relevant field Representing TrueMoney
  • Myanmar at events, conferences and client forums, promote and maintain a positive company image
  • Become familiar with the competition to stay ahead of them
  • Encourage high-sales and good customer service practices
  • Create strategies and work with clients to boost their brand

The potential benefits you can expect from us:

  • Transportation Allowance
  • Life Insurance
  • Medical Benefit
  • Annual Bonus and Increment

TrueMoney Myanmar မှသင့်အား ကြိုဆိုလျှက်ရှိပါသည်။ စိတ်ဝင်စားသူများအနေဖြင့် လျှောက်ထားလိုသော နေရာ၊CV form,သက်ဆိုင်ရာ လက်မှတ်များ၊စာရွက်စာတမ်းများ၊ လိပ်စာများဖြင့် ကြေညာထားသောနှစ်ပတ်အတွင်း အမှတ်(၂၂၄/က)၊ ပထမ + စတုတ္ထအလွှာ၊ SBC တာဝါ၊ ဦးဝိစာရလမ်း၊ ဗဟန်းမြို့နယ်၊ ရန်ကုန် သို့ပေးပို့လျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။

ဖုန်းနံပါတ် :+၉၅ ၉၇၅၀၂၁၀၃၄၉, +၉၅ ၉၇၅၀၂၁၀၁၄၁ ၊ အီးမေး: career@truemoneymyanmar.com