TrueMoney ျမန္မာ


စည္းကမ္းခ်က္မ်ား

၁။ အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆုိခ်က္မ်ား
  • ၁(၁) အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုခ်က္မ်ား ဤစာခ်ဳပ္၌ “ေအးဂ်င့္” ဆိုိသည္မွာ ေအးဂ်င့္ မွတ္ပံုတင္ပံုစံ ၌ သတ္မွတ္ေဖာ္ျပထားေသာ ေအးဂ်င့္ကို ဆိုသည္။ “၀န္ေဆာင္မႈအသံုးျပဳသူ” ဆိုသည္မွာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ရယူအသံုးျပဳေသာ ပုဂၢိဳလ္ (သို႔မဟုတ္) အဖြဲ႔အစည္းကို ဆိုသည္။ “MFS Agent” ဆိုသည္မွာ မိုဘိုင္း ေငြေရးေၾကးေရး ၀န္ေဆာင္မႈ စည္းမ်ဥ္း (FIL/R/01/03-2016) အရ သတ္မွတ္ထားေသာ ေအးဂ်င့္ကို ဆိုသည္။ “ဥပစာမ်ား” ဆိုသည္မွာ ေအးဂ်င့္ မွတ္ပံုတင္စာရင္းတြင္ ေဖာ္ျပထားေသာ လုပ္ငန္းလိပ္စာကိုဆိုသည္။ “၀န္ေဆာင္မႈမ်ား” ဆိုသည္မွာ TrueMoney ႏွင့္ဘဏ္တို႔ ေဆာင္႐ြက္ေပးမည့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ဆိုသည္။စာခ်ဳပ္ပါ အဖြဲ႕၀င္မ်ားသည္ ေအာက္ေဖာ္ျပပါအတိုင္း သေဘာတူညီၾကပါသည္။
၂။ ေအးဂ်င့္ခန္႔အပ္ျခင္း
  • ၂(၁) TrueMoney သည္ ဤစည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား (အထူးသျဖင့္ မိုဘိုင္း ေငြေရးေၾကးေရး ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား) ေဆာင္ရြက္ရန္ ေအးဂ်င့္အား ခန္႔အပ္ပါသည္။
  • ၂(၂) ေအးဂ်င့္သည္ ဘဏ္အတြက္ MFS ေအးဂ်င့္အျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ရမည္ျဖစ္ၿပီး ဥပုသ္ေန႔ႏွင့္ အမ်ားျပည္သူ႐ံုးပိတ္ရက္မ်ားမွအပ အနည္းဆံုး တစ္ပါတ္လွ်င္ ၆ ရက္၊ နံနက္ ၉ နာရီမွညေန ၆ နာရီအထိ ဖြင့္လွစ္ေသာ ဥပစာမ်ား၌သတ္မွတ္ထားေသာေကာင္တာတြင္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ေဆာင္ရြက္ေပးရမည္။
  • ၂(၃) ေအးဂ်င့္သည္ သက္ဆိုင္ရာ ဥပေဒမ်ား အားလံုးကို လိုက္နာရမည္။
၃။ ေအးဂ်င့္၏ တာ၀န္မ်ား
  • ၃(၁) ဤစည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏွင့္ အညီ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေဆာင္ရြက္ရန္
  • ၃(၂)ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္သူအသစ္မ်ားကို မွတ္ပံုတင္ရာတြင္ လြယ္ကူအဆင္ေျပေအာင္ေဆာင္ရြက္ေပးရန္ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္သူမ်ား မည္သူမည္၀ါ ျဖစ္ေၾကာင္း ခြဲျခားသတ္မွတ္ေသာလုပ္ငန္းစဥ္အား ၿပီးေျမာက္ေအာင္ေဆာင္ရြက္ရန္ လိုအပ္ေသာ စာရြက္စာတမ္းမ်ားကို ရယူရန္၊
  • ၃(၃)ပ်မ္းမွ် ေငြသားလက္က်န္ ပမာဏျမန္မာက်ပ္ေငြ ၅၀၀,၀၀၀ (ငါးသိန္း) တိတိထားရွိရန္၊
  • ၃(၄)ေၾကာ္ျငာပစၥည္းမ်ားကို မည္သည့္ ထပ္ေဆာင္းကုန္က်စရိတ္မွ်မပါ႐ွိဘဲ ကိုယ္စားလွယ္မွ အကုန္အက်ခံကာ သတ္မွတ္ထားသည့္နည္းဟန္ျဖင့္ TrueMoney မွ ေပးအပ္ထားသည့္အတိုင္း ေဖာ္ျပ႐န္ ။ ထိုေၾကာ္ျငာပစၥည္းမ်ားသည္ TrueMoney ၏ ပိုင္ဆိုင္မႈပစၥည္းအျဖစ္တည္႐ွိမည္ျဖစ္ၿပီး ေတာင္းဆိုလာသည့္အခါတြင္ ျပန္လည္ေပးအပ္ရမည္။ ေအးဂ်င့္ သည္ TrueMoney၏ခြင့္ျပဳခ်က္မရွိဘဲ အျခားေၾကာ္ျငာပစၥည္းမ်ားကို ခင္းက်င္းျပသျခင္းမျပဳရ၊္
  • ၃(၅)သတ္မွတ္ထားေသာ ပံုစံမ်ားျဖင့္လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ခ်က္မ်ား အားလံုးကို မွတ္တမ္းတင္ရန္ႏွင့္ TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္မွ ေတာင္းခံပါက မွတ္တမ္းမ်ား၏ မိတၱဴအားေပးပို႔ရန္၊ မွတ္တမ္းမ်ားကိုမနည္းဆံုး ၅ ႏွစ္အထိ ထိန္းသိမ္းထားရမည္။
  • ၃(၆)ေအးဂ်င့္သည္ ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္သူအတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးအပ္ရာတြင္ TrueMoney ႏွင့္ ဘဏ္တို႔က အခါအားေလ်ာ္စြာ ထုတ္ျပန္ေသာ ညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားႏွင့္အညီ ေဆာင္ရြက္ရမည္ျဖစ္ၿပီး သက္ဆိုင္ရာ လုပ္ငန္းနယ္ပယ္တြင္ လုပ္႐ိုးလုပ္စဥ္ ျဖစ္ေသာ စံႏႈန္းကိုအျမင့္မားဆံုး ထား႐ွိလ်က္ လိုက္နာေဆာင္႐ြက္ရမည္၊္
  • ၃(၇)ေအးဂ်င့္ႏွင့္ ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္သူအၾကား အျငင္းပြားမႈ ျဖစ္ေပၚလွ်င္ TrueMoney အားခ်က္ခ်င္း အေၾကာင္းၾကားရမည္ ျဖစ္ၿပီး TrueMoney သည္ သင့္ေလ်ာ္ေသာ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္မႈအား ဆံုးျဖတ္မည္ျဖစ္ကာ ေအးဂ်င့္က ခ်က္ခ်င္း လိုက္နာေဆာင္႐ြက္ရမည္၊ TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္သည္ ဆက္သြယ္ေဆာင္႐ြက္သူႏွင့္ ေအးဂ်င့္တို႔ျပဳလုပ္ေသာ သေဘာတူညီမႈအတြက္ တာ၀န္မ႐ွိေစရဘဲ ေအးဂ်င့္သည္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ ကိစၥရပ္မ်ားမွ TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္အား ကင္းလြတ္ခြင့္ျပဳရမည္။ ္
  • ၃(၈) TrueMoney ၏ Agents မ်ားသည္ ေအာက္ပါ အတိုင္းအနည္းဆံုး ေစ်းကြက္အမွတ္တံဆိ ပ္ ေၾကာ္ ျငာမ်ားကို ထိန္းသိမ္းေၾကာ္ျငာထားဖို႕ လိုသည္္
  • ၃(၈)(၁)ဆိုင္းဘုတ္အ၀ိုင္းျပားတံဆိပ္ေၾကာ္ျငာစာတမ္း
  • ၃(၈)(၂)စတိုးဆိုင္အျပင္ဘက္ရွိအေပ်ာ့ဗီႏိုင္းသား တံဆိပ္ေၾကာ္ျငာစာတမ္း စတိုးဆိုင္အျပင္ဘက္ရွိအေပ်ာ့သားဆိုင္းဘုတ္ ေၾကာ္ျငာဆိုသည္မွာ ပီပီဘုတ္ျပား ေပၚ တြင္ေၾကာ္ျငာစာတမ္း၊ အေပ်ာ့ဗီႏိုင္းသား ေပၚတြင္ေၾကာ္ျငာစာတန္း ၊အလံေပၚ တြင္ ေၾကာ္ျငာစာတန္း ၊ ထီးေပၚ တြင္ေၾကာ္ျငာ စာတန္းမ်ား ကိုဆိုလိုသည္။ ္
  • ၃(၈)(၃)စတိုးဆိုင္းအတြင္းရွိပစၥည္းမ်ားေၾကာ္ျငာစာ တမ္းစတိုးဆိုင္အတြင္းရွိပစၥည္းမ်ားေၾကာ္ျငာ စာတမ္းဆိုသည္မွာ- တြဲေလာင္းခ်ထားသည္ ေၾကာ္ျငာစာတမ္း၊ ခ်ိတ္ ဆြဲျပသထားသည္ ၾကာ္ျငာစာတမ္း ႏွင့္ စားလံုးတံဆိပ္ စတစ္ကာ ေၾကာ္ျငာ စာတမ္းမ်ား ကိုဆို လို သည္။
  • ၃(၈)(၄) ေစ်းႏႈန္းပိုစတာေၾကာ္ျငာ
၄။ ေအးဂ်င့္၏ ၀န္ခံကတိျပဳမႈမ်ား
  • ၄(၁) ေအးဂ်င့္သည္ ေအာက္ပါတို႔ကိုလိုက္နာေဆာင္႐ြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၀န္ခံကတိျပဳပါသည္ -
  • ၄(၁)(၁)ဥပေဒမ်ားအားလံုး၊ အထူးသျဖင့္အဂတိလိုက္စားမႈ တိုက္ဖ်က္ေရး၊အလုပ္သမားဥပေဒမ်ား၊အခြန္ဆိုင္ရာဥပေဒမ်ားႏွင့္ ကေလးသူငယ္မ်ား အခြင့္အေရး ကာကြယ္ေရး ဥပေဒမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္ေသာ ဥပေဒမ်ားကို လိုက္နာေဆာင္႐ြက္ရန္၊
  • ၄(၁)(၂)၀န္ေဆာင္ခ၊ ေဆာင္႐ြက္ေပးသည့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားစာရင္း၊ ေအးဂ်င့္ အိုင္ဒီႏွင့္ TrueMoneyႏွင့္ဆက္သြယ္ရန္ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားစသျဖင့္ TrueMoneyကလိုအပ္ေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို
  • ျပသရန္၊
  • ၄(၁)(၃)၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ေဆာင္ရြက္ရန္ကိုင္ေဆာင္ထားေသာ ေငြသားမ်ားႏွင့္ ဆက္သြယ္ေဆာင္႐ြက္သူထံမွရရွိထားေသာ ေငြသားမ်ားကို တာ၀န္ယူထိန္းသိမ္းရန္၊ ေအးဂ်င့္သည္ ေငြသားမ်ားကိုလံုၿခံဳစြာ ထိန္းသိမ္းရမည္ျဖစ္ၿပီး ေငြမ်ားေပ်ာက္ဆံုးပါက၊ ခိုးယူခံရပါကသို႔မဟုတ္ တနည္းနည္းျဖင့္ ေပ်ာက္ဆံုးပါက တာ၀န္ယူရမည္၊ေအးဂ်င့္သည္ လက္ခံရရွိေသာ ေငြသားမ်ားကို TrueMoney ကေဖာ္ျပထားေသာ နည္းလမ္းအတိုင္း ဘဏ္သို႔ ေပးသြင္းရမည္၊
  • ၄(၁)(၄)PIN ကုဒ္နံပါတ္ကို အစဥ္အၿမဲ လ်ိဳ႕၀ွက္ထိန္းသိမ္းရန္၊
  • ၄(၁)(၅)လုပ္ငန္း ေဆာင္ရြက္ခ်က္စာရင္းအေသးစိတ္အခ်က္အလက္မ်ားကို ျပင္ပ ပုဂၢိဳလ္၊ အဖြဲ႔အစည္းသို႔ ထုတ္ေဖာ္ျပသျခင္း မျပဳရ၊
  • ၄(၁)(၆)ဤစာခ်ဳပ္သက္တမ္းအတြင္းႏွင့္ စာခ်ဳပ္ရပ္စဲၿပီးေနာက္ ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္သူ၏ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားအား ျပင္ပ ပုဂၢိဳလ္၊ အဖြဲ႔အစည္းသို႔ ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားျခင္း မျပဳရ၊
  • ၄(၁)(၇)ဤစာခ်ဳပ္သက္တမ္းအတြင္းႏွင့္ စာခ်ဳပ္ရပ္စဲၿပီးေနာက္ ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားရန္ ခြင့္ျပဳစာရရွိထားသည့္ ကိစၥရပ္မ်ားမွ လြဲ၍ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney ထံမွလက္ခံရရွိေသာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားအားလံုးကို လ်ိဳ႕၀ွက္ထိန္းသိမ္းရန္၊
  • ၄(၁)(၈)ဥပစာမ်ား ေ႐ြ႕ေျပာင္းလိုလွ်င္ TrueMoney ၏ႀကိဳတင္ခြင့္ျပဳခ်က္ကို ရယူရန္၊
  • ၄(၂) ေအးဂ်င့္သည္ ေအာက္ပါတို႔ကိုေဆာင္ရြက္ျခင္းမျပဳေၾကာင္း ၀န္ခံကတိျပဳပါသည္ -
  • ၄(၂)(၁) TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္၏ အခြင့္ရကိုယ္စားလွယ္ ျဖစ္ေၾကာင္း အခိုင္အမာေျပာၾကားျခင္း၊
  • ၄(၂)(၂)သက္ဆိုင္ရာဥပေဒအရ ခြင့္ျပဳထားေသာ အတိုင္းအတာအထိ အျခား မိုဘိုင္းေငြေရးေၾကးေရး ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း သို႔မဟုတ္ အေရာင္းျမႇင့္တင္ျခင္း၊
  • ၄(၂)(၃) ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ေဆာင္႐ြက္ရန္ အျခားပုဂၢိဳလ္မ်ားကို ေစခိုင္းျခင္း သို႔မဟုတ္ ခြင့္ျပဳျခင္း၊
  • ၄(၂)(၄)လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္အတြက္ လက္ခံေျပစာ သို႔မဟုတ္အသိအမွတ္ ျပဳစာခ်က္ခ်င္း မထြက္လာႏိုင္သည့္ အခ်ိန္၌ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ျခင္း သို႔မဟုတ္ လုပ္ငန္း ေဆာင္႐ြက္ခ်က္ကို အင္တာနက္ျဖင့္ မခ်ိတ္ဆက္ဘဲ လုပ္ကိုင္ျခင္း
  • ၄(၃)ေအးဂ်င့္သည္ ေငြသြင္းျခင္း ျပဳလုပ္လိုပါက ေငြသားအား TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္၏ အခြင့္ရ ကိုယ္စားလွယ္သို႔ တိုက္ရိုက္ေပးေဆာင္ရမည္ ျဖစ္သည္။
  • ၄(၄)ေအးဂ်င့္သည္ ေငြသားအား ျပန္လည္ ထုတ္ယူလိုပါက TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္၏ အခြင့္ရ ကိုယ္စားလွယ္အား ခ်က္ခ်င္း ၀န္ေဆာင္မႈအား ျပီးေျမာက္ေအာင္ မ်က္ျမင္ ျပဳလုပ္ေစျပီး ေငြသားအား ျပန္လည္ ထုတ္ယူရမည္ျဖစ္သည္။
  • ၄(၄)(၁)ဆက္သြယ္ေဆာင္႐ြက္သူထံမွ ေကာင္ခံရန္သတ္မွတ္ထားေသာ အခေၾကးေငြမ်ားအျပင္ ခြင့္ျပဳထားျခင္းမရွိေသာ ေလွ်ာ့ေစ်းျဖင့္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား ေဆာင္႐ြက္ေပးျခင္း အပါအ၀င္အျခား အခေၾကးေငြမ်ား ေကာင္ခံျခင္း၊
  • ၄(၄)(၂)ခြင့္ျပဳထားေသာစာရင္းမွ တစ္ဆင့္ေဆာင္႐ြက္ျခင္းမွလြဲ၍ အျခားခြင့္ျပဳထားျခင္း မရွိေသာ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း၊
  • ၄(၄)(၃) ဆက္သြယ္ေဆာင္႐ြက္သူထံ ႀကိဳတင္ေငြေပးျခင္း သို႔မဟုတ္ ေငြေခ်းျခင္း
  • ၄(၄)(၄)မ႐ုိးေျဖာင့္ေသာ၊ လိမ္လည္ေသာ၊ ေပါ့ဆေသာ သို႔မဟုတ္ ျပစ္မႈက်ဴးလြန္ေသာ အျပဳအမူျဖင့္ လုပ္ငန္းမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္းႏွင့္
  • ၄(၄)(၅)ျပစ္မႈ က်ဴးလြန္ျခင္းကို အားေပရန္သို႔မဟုတ္ျပစ္မႈက်ဴးလြန္ျခင္း ရရွိလာေသာ ေငြမ်ားကို လႊဲေျပာင္းရန္ ရည္ရြယ္ခ်က္အတြက္ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း
၅။ လုပ္ငန္းေဆာင္ရြက္ခ်က္မ်ား
  • ၅(၁)လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္မ်ား ၿပီးေျမာက္ေၾကာင္း အတည္ျပဳသည့္ SMS ထြက္႐ွိသည့္အခါ လုပ္ငန္းစဥ္ၿပီးဆံုးသည္ဟု မွတ္ယူပါသည္။
  • ၅(၂)ေအးဂ်င့္သည္လုပ္ငန္းျမန္မာ က်ပ္ေငြ၅၀၀,၀၀၀ ထက္ပိုေသာ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္ကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္းမျပဳရဘဲ အခါအားေလ်ာ္စြာ ျပဳလုပ္ေသာ ညြန္ၾကားခ်က္ႏွင့္အညီ သို႔မဟုတ္ တစ္ေန႔လွ်င္ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္၃ ႀကိမ္အထိ ဆက္သြယ္ ေဆာင္ရြက္သူ တစ္ဦးလွ်င္ အမ်ားဆံုးေဆာင္႐ြက္ရန္ ခြင့္ျပဳထားပါသည္။
  • ၅(၃) ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ ၎၏ဆႏၵျဖင့္ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္ တစ္စံုတစ္ရာကို ေဆာင္႐ြက္ျခင္း မျပဳဘဲျငင္းပယ္ႏုိင္သည္။ ဘဏ္ႏွင့္ TrueMoney သည္ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္ တစ္ခုအား အၿပီးသတ္ မေဆာင္႐ြက္ႏိုင္သည္ျဖစ္ေစ၊ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ား မရရွိႏိုင္သည္ျဖစ္ေစ ဆံုး႐ံႈမႈအတြက္ တာ၀န္မရွိေစရ၊
၆။ အခေၾကးေငြမ်ားႏွင့္ ေကာ္မ႐ွင္ခမ်ား
  • ၆(၁) ဘဏ္သည္ လက္႐ွိအသံုးျပဳေနေသာ အခေၾကးေငြႏွင့္ ေကာ္မ႐ွင္ခမ်ား ဇယားႏွင့္အညီ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ခ်က္ တစ္ခုစီအတြက္ သက္ဆိုင္ရာအခေၾကးေငြႏွင့္ ေကာ္မ႐ွင္ခအား ေအးဂ်င့္ထံေပးေခ်ပါမည္။
  • ၆(၂) ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ သက္ဆိုင္ရာ အခေၾကးေငြမ်ား ေပးေခ်ရမည့္ ကာလႏွင့္ ေပးေခ်ရမည့္ နည္းလမ္းတို႔အား ဆံုးျဖတ္သတ္မွတ္ ႏိုင္သည္၊ ေျပာင္းလဲ ျပင္ဆင္ႏိုင္သည္။
  • ၆(၃) ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ ေပးေခ်ရသည့္ အခေၾကးေငြမ်ားႏွင့္ ေကာ္မ႐ွင္ခမ်ားအား အခါအားေလ်ာ္စြာ ျပင္ဆင္ ေျပာင္းလဲႏိုင္သည္။
  • ၆(၄) ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ သက္ဆိုင္ရာ ဥပေဒအရ လိုအပ္ပါက ေပးေခ်မႈမွ အခြန္အခမ်ားကို ျဖတ္ေတာက္ရယူႏိုင္သည္။
  • ၆(၅) ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ ေအးဂ်င့္ထံမွရရန္႐ွိေသာ ပမာဏမ်ား၊ အထူးသျဖင့္အပိုဒ္ (၁၂)ပါကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ေအးဂ်င့္ထံသို႔ ေပးရန္႐ွိေသာအခေၾကးေငြမ်ား သို႔မဟုတ္ ေကာ္မ႐ွင္ခမ်ားႏင့္ ခုႏွိမ္ႏိုင္ၿပီး ေအးဂ်င့္၏ ဘဏ္ စာရင္မွ ရယူပိုင္ခြင့္႐ွိသည္။
၇။ စက္ကိရိယာမ်ား
  • ၇(၁) ေအးဂ်င့္သည္ TrueMoney ကေပးအပ္ထားေသာ စက္ကိရိယာမ်ားအားလံုးကို ဂ႐ုျပဳ ကိုင္တြယ္ရမည္၊ စက္ကိရိယာမ်ား ပ်က္စီးလွ်င္ ျပင္ဆင္ရန္ သို႔မဟုတ္ အစားထိုးရန္ ဆံုးျဖတ္ပါက က်သင့္ေငြကို ေပးေခ်ရန္ တာ၀န္႐ွိပါသည္။ ေအးဂ်င့္သည္ ကိရိယာပစၥည္းမ်ားကို ျဖဳတ္ျခင္း သို႔မဟုတ္ ေျပာင္းလဲျခင္း မျပဳရ၊
  • ၇(၂) စက္ကိရိယာမ်ားသည္ TrueMoney ၏ ပိုင္ဆိုင္မႈ ပစၥည္းမ်ား ျဖစ္ၿပီး ေအးဂ်င့္ႏွင့္ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္မႈ ရပ္စဲသည့္အခါ သို႔မဟုတ္ TrueMoney က တနည္းနည္းျဖင့္ ေတာင္းခံ သည့္အခါ ျပန္လည္ေပးအပ္ရမည္၊
  • ၇(၃) ေအးဂ်င့္သည္ စက္ကိရိယာမ်ားအား ထိန္းသိမ္းရမည္ ျဖစ္ၿပီး အျခားပုဂၢိဳလ္မ်ားထံ ေပးအပ္ျခင္း မျပဳရ၊
၈။ ရပ္စဲျခင္း
  • ၈(၁) ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ ၎၏ဆႏၵတစ္ခုတည္းျဖင့္အေၾကာင္းၾကား စာေပးပို႔၍ဤစာခ်ဳပ္အားရပ္စဲႏိုင္သည္၊ထို႔အျပင္ေအးဂ်င့္သည္မသမာမႈျပဳလုပ္ျခင္း၊ မ႐ိုးေျဖာင့္ျခင္း၊ ပ်က္ကြကျ္ခင္း သို႔မဟုတ္ ဤစာခ်ဳပ္ပါ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားကို ေဖာက္ဖ်က္ျခင္း ရွိခဲ့လွ်င္ သို႔မဟုတ္ ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney က သင့္ေလ်ာ္သည္ဟု ထင္ျမင္လွ်င္ ဤစာခ်ဳပ္အား ခ်က္ခ်င္း ရပ္စဲႏိုင္ပါသည္။
  • ၈(၂)ေအးဂ်င့္သည္ ေအးဂ်င့္အျဖစ္ေဆာင္႐ြက္ေနျခင္းမွ ရပ္စဲလိုလွ်င္ TrueMoneyထံ ရက္ေပါင္း ၃၀ ႀကိဳတင္ အေၾကာင္းၾကားႏိုင္သည္။
  • ၈(၃) စာခ်ဳပ္ရပ္စဲပါက ေအးဂ်င့္သည္ ဆက္သြယ္ေဆာင္႐ြက္သူမ်ား၊ ဘဏ္ႏွင့္ TrueMoney တို႔ျဖင့္လက္က်န္ေငြမ်ား အားလံုးကို စာရင္႐ွင္းလင္းရန္ တာ၀န္႐ွိၿပီး ၎တာ၀န္သည္ စာခ်ဳပ္ကို ရပ္စဲသည္။
၉။ ေအးဂ်င့္သည္ ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney ၏ အမွားအယြင္းေၾကာင့္ မဟုတ္ဘဲ ေပါ့ဆမႈ၊ ပ်က္ကြက္မႈ သို႔မဟုတ္မ႐ိုးေျဖာင့္မႈေၾကာင့္ဆံုး႐ံႈးမႈ႐ွိလွ်င္ ေအးဂ်င့္၏တာ၀န္သာျဖစ္ေစရမည္။
၁၀။ ဤစည္းကမ္းခ်က္မ်ားတြင္ စာခ်ဳပ္ပါ အဖြဲ႔၀င္မ်ား၏ သေဘာတူညီမႈတစ္ရပ္လံုး ပါရွိသည္။
၁၁။ TrueMoney သို႔မဟုတ္ ဘဏ္သည္ ဤ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားတြင္ ပါ႐ွိေသာ၎တို႔၏ အခြင့္အေရးတစ္စံုတစ္ရာကို က်င့္သံုးေဆာင္႐ြက္ရန္ မည္သည့္အခ်ိန္ ၌မဆို ပ်က္ကြက္ခဲ့ပါက အဆိုပါ အခြင့္အေရးကို စြန္႔လႊတ္လိုက္သည္ဟု ယူဆျခင္း မျပဳရဘဲ ေနာင္တစ္ခ်ိန္၌ က်င့္သံုးေဆာင္႐ြက္ႏိုင္ခြင့္ကို တနည္းနည္း ျဖင့္ ပ်က္ျပားေစျခင္း မ႐ွိရ၊
၁၂။ ေအးဂ်င့္၏ ေပါ့ဆမႈ၊ ပ်က္ကြက္မႈ သို႔မဟုတ္ မ႐ိုးသားမႈေၾကာင့္ ဘဏ္ႏွင့္ TrueMoney တို႔တြင္ ဆံုး႐ံုးနစ္နာမႈ ခံစားရပါက ကင္းလြတ္ခြင့္ျပဳၿပီး ေအးဂ်င့္သည္ အျပည့္အ၀ ျပန္လည္ေပးေလ်ာ္ရန္ သ ေဘာတူညီပါ သည္၊
၁၃။ ဤစာခ်ဳပ္အားအျခားဘာသာတစ္မ်ိဳးမ်ိဳးသို႔ျပန္ဆိုပါကအဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေရးသာထားေသာ စာခ်ဳပ္ႏွင့္ ဘာသာျပန္ဆိုထားေသာစာခ်ဳပ္အၾကား ကြဲလြဲမႈျဖစ္ပြားလွ်င္ အဂၤလိပ္ဘာသာျဖင့္ ေရးသားထားေသာ စာခ်ဳပ္ကိုသာ အတည္ယူရမည္၊
၁၄။ ဘဏ္ သို႔မဟုတ္ TrueMoney သည္ ေအးဂ်င့္ထံသို႔ ရက္ေပါင္း ၃၀ ႀကိဳတင္အေၾကာင္းၾကားစာ ေပးပို႔၍ ဤစည္းကမ္းခ်က္မ်ားကို ေျပာင္းလဲႏိုင္သည္။